14-15. nap Kati t-tapp torna pihenés-mérés-új edzés

Egészen jók a beiktatott/edzéstervben előírt pihenőnapok.

Lelkiismeret furdalás nélkül lehet nem edzeni, sőt, még azt is tudjuk, hogy kifejezetten jót teszünk ezzel a testünknek.

Ki is használtam.

Becsülettel megcsináltam a múlt heti edzéseket. Nem változtattam az étkezési szokásaimon, nehogy amiatt mutasson kevesebbet a centi, sőt még egy-két krémest is beiktattam…

Vasárnap este méretkőzés az előírt pontokon.

Nem tudom pontosan lemérni magam, de még így is meglepő az eredmény. Az első hét után az összcenti -11-el mutatott kevesebbet mint az indulás, most két hét elteltével összesen -6 cm. Most ez azt jelenti, hogy jól elhíztam vagy azt, hogy rosszul mértem, vagy azt hogy most más testtájra hatott a torna, ezt nem tudom, de így is tetszik az eredmény.

Vajon mi lenne ha belefognék egy kis étrend változtatásba is?

No majd két hét múlva. Most maradok a t-tapp edzéseknél kizárólag. Egyszerre elég ha egy újdonságot vezetek be az életembe.

Ez a hét új edzéseket hozott, Anna biztató szavaival. Már alig vártam, hogy mikor kapom meg!

Most több lesz a talaj, de már nem bánom, mert rájöttem, hogy épp ezeket tudom majd jól beépíteni a reggeli gerinc-nyakváll tornámba.

Induljon a nap! Telve energiával!

Érdekesnek tartom, ezért megosztom!

1 thought on “14-15. nap Kati t-tapp torna pihenés-mérés-új edzés

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .