2. nap Kati – 2. álló edzés és 1 HD kipipálva kisördöggel – t-tapp torna

Fél 6. Induljon a nap.

Természetesen a szokásos gerinc és nyak-váll gyógytornával  megspékelve t-tapp elemekkel. 20 perc

Szokásos reggeli rutin: emésztést segítő tea készítés + csalán-kamilla-mályva – így minden reggel 8 dl folyadék kipipálva.

Fél 7-kor már javában a gép előtt ülök és válaszolok az ügyfeleim leveleire.

7:45 elakadtam egy kép vektorizálásnál, így félreteszem és inkább megcsinálom az egyik zenés HD-t. 5 perc

Ha már belejöttem, akkor megcsinálom a 2. álló edzést. 15 perc.

Na most jöhet a reggeli és a szerkesztés befejezése.

Még elindítok pár munkát gyártásra és indulok itthonról.

A kinyomtatott heti táblázatban most vettem észre, hogy testkefének két oszlop van.

Nos, ezt valahogy majd meg kell oldanom, azt hiszem az estit csinálom meg majd duplán. Napközben kb. 18-20 fokra van állítva a hőfokszabályzó és ilyenkor nem kellemes testkefét használni.

Tegnap a második HD-t is megcsináltam, de bizony összekötöttem az egyik kedvenc műsorommal.

A gyakorlatot már ismerem, azt is tudom,  hogy 5 percig kell csinálni, így 2:1-ben megoldással a kedvenc műsoromat is néztem és a 2. HD-t is rendesen megcsináltam.

Eddig ebből nem csináltam 5 perceket, csak adhoc 1-2 sorozatot, csak épp ha zsibbadt a lábam, vagy problémám volt a szememmel és tudtam, hogy azonnali keringés javításra van szükség.

Egy fontos megjegyzés: a kisördög ugye sosem alszik. Tegnap dél körül már éreztem, hogy újra fáj a derekam, biztos voltam benne, hogy ezzel akar a kisördög rávenni, hogy ne csináljam meg a napi gyakorlatokat.

Nos, Anna hangja győzött. Hallottam őt magamban, hogy meg tudod csinálni, csináld, mozogj,  mert attól jobb lesz. Aztán eszembe jutott kb. 15 évvel ezelőttről egy kolléganőm, Ági, aki sportoló volt sokáig, ő mondta egy idegbecsípődés után, amikor nem tudtam mozdulni, hogy MOST kell mozdulni, ki kell mozgatni. Őt igazolta aztán a sok gyógytorna óra, ahova évekig jártam. Tényleg javít a problémáimon a mozgás.

Nos, ha ez most a t-tapp lesz napi szinten, akkor már nyertem, mert itthon végezhető és rövid idő alatt készen vagyok vele.

Természetesen a gyógytornát nem fogom abbahagyni, mert ott is mindig új gyakorlatokat mutatnak az itt-ott jelentkező fájdalmakra.

 

 

Érdekesnek tartom, ezért megosztom!

2 thoughts on “2. nap Kati – 2. álló edzés és 1 HD kipipálva kisördöggel – t-tapp torna

  • Örülök,hogy ilyen szorgalmasan gyakorolsz,mégis szöget ütött a fejemben egy gondolat……Te sokkal többet tornázol,mint a többiek,mert ha jól értem,valamifajta gyógytornát is csinálsz.Azt gondolom a tapp-gyakorlatokat ismerve,hogy igy túl fogod magad edzeni.Ha ismered,márpedig a szavaidból kivéve ismered a tappot,- jusson eszedbe Teresa mondata: the less is more!!!
    További jó gyakorlást!

  • Erzsi, köszi a hozzászólásodat. A gyógytornát már évek óta csinálom, e nélkül most lehet hogy ágyhoz, helyhez kötött lennék és töménytelen gyógyszert szednék nap mint nap. Sokszor alig várom már a hajnalt, reggelt, hogy átmozgassam magam, mert minden reggel nyak-váll-derék-csípő-kéz fájdalmakkal kelek. A reggeli 2×10 perc gyógytornával átmozgatom minden tagomat, olyan ez, mint egy jó hosszú nyújtózkodás. Szükségem van rá, hogy elinduljon a napom…

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..