7. nap Kati t-tapp torna méretkőzés

Sokáig halogattam, hogy elővegyem-e a centit. Pihenős hétvége volt, finom kajákkal, filmnézéssel, amolyan ráérős feltöltődős.

Éreztem is, hogy bizony szépen “feltöltődtem”.

Jött Anna hírlevele a jövő heti edzéstervvel és bizony írta, hogy a mérettáblázatba is most kell bekerülni a lemért centiknek.

Nem hiszek abban, hogy meg tudom magam ugyanúgy mérni, ugyanazokon a pontokon egy hét múlva is, így az eredmények sem túl hitelesek. Talán be kellene rajzolni magamon vagy beletetováltatni adott helyekre a mérés helyét, akkor talál jobban hihető lenne bármilyen plusz vagy mínusz eredmény.

14 ponton kellett mérni egy hete az indulásnál magunkat. Ebből az első 7 helyen semmi sem változott  centi szerint. Gondoltam adok még egy esélyt, így a többi 7 helyet is végigmértem.

A meglepő, hogy az álló edzések után a comb, vádli és a felkar mérete csökkent. Gondolom tónusosabb lett, emiatt a centivesztés.

A karomon lepődtem meg leginkább, azt több helyen is újra mértem, de bárhogy méretem 2 centivel volt kevesebb mint egy hete.

A banyakorral együtt jár az integetőháj megjelenése, amit nem sok mindennel lehet korrigálni.

Ezek szerint a t-tappal lehet?

Napi 15 perc volt az edzés, ebből nagy része a magyarázat, hogy jól tudjam csinálni, szóval lehet, hogy 5 perc alatt készen lennék vele, ezért is érdekes a változás.

Már  a harmadik napon éreztem, hogy olyan apró izomcsoportjaim jöttek elő, melyekkel már régen találkoztam.

A t-tapp torna tudatosságra nevel. Tudatosan kell rá időt szánni és beilleszteni a napodba és a torna közbe nem a végtelen sok ismétlésszám és az izzadás megléte a lényeg,  hanem a testünkre való odafigyelés.

Köszönöm Annának, hogy részese lehetek a t-tapp edzésprogramjának.

Érdekesnek tartom, ezért megosztom!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .