2015-06-07

Itt kezdd el! – az alapokról

 

Mielőtt kipróbálnád a T-Tapp tornát néhány alapvető dolgot érdemes átbeszélni.

  • A T-Tapp módszer, nem egy új keletű mozgásforma, a lényeg a részletekben rejlik.

Teresa Tapp már fiatal korában kezdte kikísérletezni a mozdulatokat saját magán. Középiskolás korában egy tornabalesetben összeroppant 2 háti csigolyája és a fájdalmát szerette volna csökkenteni, nem csupán fájdalomcsillapítókkal. Majd később rákos betegek kemoterápiás kezelés utáni fájdalmai és vizesedés csökkentésére is hatékonyan tudta alkalmazni a gyakorlatokat, amik addigra már összeálltak egy gyakorlatsorrá. Kedvező mellékhatásként a fájdalom és vizesedés csökkenés mellé még centiket is vesztettek a betegek. A módszert, gyakorlatokat folyamatosan finomítja, és úgy alakítja, hogy még hatékonyabb legyen.

Mottója, “Meg tudod csinálni!” és “A testünk képes újjáépíteni magát, olyan, mint egy gép, csak mozgatnunk kell, hogy ezt elérhessük!”

  • A T-Tapp sikerének a kulcsa a pontos kivitelezés.

Ezt a mozgást ne úgy kezd, hogy beleveted magad és bumm, végigcsinálod ahogy sikerül. Fontos, hogy előbb nézd végig és elemezd kicsit magadban a látottakat. Ugyanis sokkal több van a módszerben, mint ami kívülről látszik. De ezt sokan úgysem hiszik el nekem, inkább próbáld ki. Addig ne ítélkezz!

  • Az egyre pontosabb kivitelezés miatt ugyanaz a gyakorlatsor, egyre hatékonyabbá válik a gyakorlás során!

Ne félj attól, hogy az egyszerűnek tűnő 5 perces feladat egy hónap múlva nem ad már semmit! Meg fogsz lepődni! 😀

  • Ez a mozgássorozat mind a nyirok-, mind a hormonális rendszert működésbe hozza

Éppen ezért segíthet inzulinrezisztencia, cellulitis, pajzsmirigy, mellékvese működési zavarok, vagy posztmenopauzális panaszok esetén

  • Az interneten vannak ingyenesen elérhető gyakorlatok,  videók

Ezek segíthetnek kipróbálni és látni milyen egyszerű gyakorlatokkal is lehet nagy változásokat elérni.

Íme az egyik kedvenc gyakorlatom, ami jobban felpörget, mint egy kávé! 🙂  Először nézd meg a videót, hogy körülbelül lásd, hogy mire számíthatsz. Aztán olvasd el az instrukcióimat és csak utána próbáld ki!

Instrukciók: A legfontosabb tudnivaló: tartó láb végig kissé hajlítva legyen, állj egyenesen, lábemelésnél se hajolj előre, minden emelésnél húzd be a hasad.

Ha szereted a zenét, akkor most már zenére is elérhető a T-Tapp Hoe Down gyakorlata

 

 

Ha szeretnéd részletesebben megismerni ezt a gyakorlatot, akkor iratkozz fel az INGYENES 10 napos hírlevél tanfolyamra a lap tetején lévő “Meg akarom ismerni, hogy Mi ez a T-Tapp!” feliratkozó űrlapon tudsz.

Ha szeretnél még hasonlót kipróbálni, akkor figyelmedbe ajánlom az INGYENES 30 napos edzéstervet a You Tube-n található “próbáld ki, mielőtt megveszed” gyakorlatokkal.

One thought on “Itt kezdd el! – az alapokról

  • ,,ilija Erzsebet a nevem és már elég régóta csinálom ezt a gyakorlatokat egy ismerősöm ajánlására mivel nekem is gerincproblémáim vannak és mondhatom hogy nagyon hatékony,,

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.