2015-10-29

Gyakran ismételt kérdések

 

1. Mitől más ez a torna, hogy ennyire hatékony?

Tudatosan használjuk a testünket, odafigyelve, egyszerre több izomcsoportot dolgoztatunk meg, ami által időt spórolunk meg. Mivel a speciális sorrendje a gyakorlatoknak úgy van összerakva, hogy rétegről- rétegre fárassza ki az izmokat, így eltudjuk érni, hogy a kisebb, ritkábban használt gerinc közeli izmok is fejlődjenek. A gyakorlatok úgy vannak kitalálva, hogy nem csak az izmokat, hanem az izmokat körülvevő izompólyákat is fejleszti és azok úgy működnek a torna hatására, mint a fűző: összehúzza a testünket, csak belülről.

2. Melyik napszakban érdemes tornázni?

Abban, amelyikben időt tudsz rá szakítani. Ez evés után, vagy alvás elött közvetlenül is végezhető.

3. Kinek ajánlott a T-Tapp?

A T-Tapp nemtől, kortól és edzettségi szinttől függetlenül bárkinek ajánlott. Ízületi gondokkal küzdőknek, túlsúlyosoknak, időhiányosoknak tökéletes választás lehet.

4. Kinek nem való a T-Tapp?

Aki olyan tornára vágyik, ahol nem kell figyeljen csak mozog a zenére és kikapcsolja a gondolatait.

Aki ugrabugrálós tornára vágyik.

Aki csak túl akar lenni a mozgáson és kipipálja, mint egy feladatot.

5. Mikor nem szabad tornázni?

  • lázas betegen
  • kismamaként, ha veszélyeztetett terhes vagy
  • kismamaként, ha nem esik jól a mozgás
  • szülés után, míg az orvos nem ad engedélyt a mozgásra
  • ha nagyon fájnak az ízületeid csak lassan és egy – egy mozdulatot szabad

6. Ízületi gondokkal mit változtassak a tornán?

Csupán arra kell figyelj, hogy mindig avval az oldallal kezd a gyakorlatot, amelyik fáj. Számold meg abból hány ismétlést tudsz csinálni és az ellenkező oldalon is ugyanannyit csinálj meg. Fontos a test egyensúlya.

Ha nagyon fáj valamid egy gyakorlat közben, akkor hagyd ki és próbáld meg máskor, vagy írj nekem egy üzenetet és megbeszéljük min kell változtass.

7. Kismamák tornázhatják-e?

Igen, orvosi engedéllyel akár a szülés napjáig is vannak olyan gyakorlatok amiket tornázhatsz. Egy gyakorlat van, a szervpakolós félbéka, amit terhesség alatt nem szabad végezni.

8. Nagyon nagy súlyfelesleggel is tornázhatok?

Mivel nem ugrálunk torna közben, ez a mozgás ideális nagy túlsúllyal is. Az fontos, hogy tudd, hogy nem Teresát kell leutánoznod a videón, mert teljesen más alkata van és mivel nincs súlyfeleslege máshogy tudja végrehajtani a gyakorlatokat. A saját maximumodig menj el. Próbáld megcsinálni. Minden alkalommal egyre jobban fog menni.

9. Nem fog a bőröm megereszkedni a gyors centivesztéstől?

Nem. Fontos, hogy a bőrödet belülről megfelelő ásványi anyagokkal, vitaminokkal tápláld és a testkefe masszázs nagy segítségedre lehet kívülről. erről bővebben ….ITT … olvashatsz.

10. Mi az a BWO? Sok helyen olvasom, de nem tudom, mit jelent.

A BWO a Basic Workout rövidítése, ami a T-Tapp alap, 15 perces edzéssora. Ez az alapja a módszernek, evvel érdemes kezdeni a T-Tapp mozgásunkat az egyéni gyakorlatok után.

11. Mi az a workshop?

A workshop egy olyan alkalom, ahol kiscsoportos formában a T-Tapp gyakorlatsorokat L A S S A N és alaposan átbeszéljük és átérezzük minden porcikánkban, hogy otthon, amikor egyedül tornázol érezd, hogy jó helyen dolgoztatod-e meg az izmaidat. Kiépítjük az alapokat és kijavítom az esetleges hibás tartást, rossz berögzült mozdulatoakt. Megmutatok új tippeket, trükköket, amivel hatékonyabb lehet az otthoni edzésed. A szünetekben kötetlenül beszélgetünk egészséges táplálkozásról, megosztjuk egymással a hozott egészséges nassolni valókat.

Ha van kérdésed, itt is felteheted:

Neved - Hogy szólíthatunk? (kötelező kitölteni)

Gyakran használt e-mail címed? (kötelező kitölteni)

Üzeneted