Január 5, még mindig nehezen indult

Este megint nem sikerült korán lefeküdni, így túl korán érkezett el a reggel. Viszont este gyorsan elaludtam és úgy aludtam, mint a bunda. Végre egyhuzamban tudtam aludni és csak a hajnali ébresztő hangja keltett fel. Pláne ma, mert ügyeletes vagyok a suliban, így ma fél órával hamarabb ott kell legyek… kellett az ébresztő HD reggelre. Most erre esett a választásom , egy kicsit jobb lett torna után, de igazán csak dél körül volt, amikorra teljesen éber lettem. A reggel ilyenkor még hektikusabb, hiszen a gyerekeknek sem könnyebb felkelni korábban, mint nekem és a gyors öltözést is gyakorolni kell. De sikerült minden újító szokással végezzek reggel: reggeli és ebéd bekészítés, Hoe Down, testkefe.

Nem tudom mi az, de amikorra hazaérünk mindig úrrá lesz rajtam egy kóros fáradtság. Gyors szendvics vacsit csináltam csak mára, majd kapcsoltam a gyerekeknek egy kis mesét, hogy közben megcsinálhassam az elmaradásomat, a T-Tapp az életem része program utolsó 2 edzését. Ha még nem tudod, hogy mi ez a program, akkor kattints ide. Hát ezek mellé másik edzést nem terveztem, ugyanis az egyik talajos, a másik álló edzés volt, így minden oldalról és helyzetből megmozgattam magam. Jótékonyan el is fáradtam, de most már nem csak szellemileg, hanem testileg is. Viszont csodák csodája éberebb lettem és kevéssé levert.

A mai napot lazábbra vettem, úgy érzem szükséges ilyen nap is. Viszont mint vettem észre? Egyre sűrűbben kapom magam azon, hogy kijavítom a saját tartásomat. Jó, tudom, ez nem nagy szó egy edzőnél, de bevallom én is sokat szoktam görnyedten ülni a számítógépnél, a kocsiban. Kigondoltam rá egy jó “gyógymódot”, mert azért mindig nekem sem jut eszembe és hátha így nekem is többször sikerül betartanom ezt a szokást. Na nem húzom a dolgot leírom mi is ez. Post it jegyzet lapra felírtam, hogy és ahányszor arra nézek eszembe jut!

Mire is kellene figyelni mikor kihúzod magad?

  • billentsd a feneked
  • fejtetővel a plafon felé törekedj – vagyis legyél magasabb
  • húzd be a hasad
  • vállak hátra
  • nagy levegővétel, utána még nagyobb kifújás, de nem görnyedj vissza, maradj magasan
  • csinálj meg néhány vállkörzést és fel is frissülsz

Már evvel a kis odafigyeléssel is tudsz a törzsed körfogatán javítani és az éberségeden is, valamint jobb lesz a közérzeted, mintha levettek volna egy kis terhet a válladról. Próbáld csak ki.

Mára búcsúzom, mert szeretnék korábban lefeküdni és az edzés után még van dolgom velük.

  • beilleszteni az edzéstervbe kattintható módon
  • beállítani az email időzítést, hogy mindenki, aki a programban részt vesz megkapja
  • hírlevelet kiküldeni a workshopokról, mert már lehet jelentkezni
  • és ma még dolgozatot is írattam, azt is ki kellene javítani.

Szóval ma sem unatkoztam 😉

 

 

Érdekesnek tartom, ezért megosztom!

3 thoughts on “Január 5, még mindig nehezen indult

  • Minden szinten felnézek Rád! Szintén pedagógusként pontosan tudom, hogyan szívják el a gyerekek az ember energiáját és milyen is az a munka utáni teljes kimerültség… Mindezt (saját) gyerekek mellett… Le a kalappal. 🙂
    Ez a kihúzós dolog igen érdekes: Sokáig, míg csak a HD-kat csináltam magamtól elkezdtem szebben, kihúzva járni. Aztán jött ez az év végi kimerültség, és azt vettem észre az alapállás során, mintha soha nem húztam volna eddig ki magam, magasra nyújtóztam. Azóta ez az egyik kedvenc mozdulatom, még napközben is. 😉

  • Nagyon sűrű napokat élsz.Valószinűleg én alkalmatlan lennék erre a feszitett életmódra,ergo én is emelem kalapom előtted!
    Még az jutott eszembe,ha ez az ólmos fáradság ilyen “megbizhatóan” jön,egy HD esetleg? 🙂 megelőzésképpen?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.