Személyi edzés- első hét tanulságai- Zsófi

Sűrű volt ez az egy hét, rengeteget tudnék róla mesélni!:) Igyekszem mégis rövid lenni, mert Férj korán szeret feküdni, de nélkülem nem alszik jól, és ahogy halad az idő, úgy lesz egyre nagyobb a nyomás rajtam.:)

Szóval a legfontosabbak:

Hétköznapokon a gyakorlatok beillesztése és elvégzésük már nem okozott problémát,megküzdöttem velük, ahogy az elmúlt hónapban is tettem. Kifogások most nem voltak, élveztem azt a pár magánpercet, amit a Tappal töltöttem.

A szombati workshop megint szuper volt.:)

Sorrendben ez épp a harmadik az életemben, szóval bátran mondhatom, eddig az összes mind színvonalas és remek hangulatú volt, remek emberekkel.:) Mindig már napokkal előbb tűkön ülök, mikor lesz már? Szuper volt most is a társaság- rejtélyesen mindig olyan emberek gyűlnek össze, akik kedvesek, motiváltak, nyitottak, befogadóak… szóval olyan T-tapposak.:)

A workshop edzések mindig plusz lendületet adnak, ha jól csináltam épp és Annának nem kellett kijavítania (Volt ilyen! Bizony ám!), akkor azért, ha meg kijavított és végre ráéreztem a mozdulatra, azért (pl. twist). Anna keményen megdolgoztatott bennünket. 🙂

Sokáig izomlázam is volt, így a másnapi mérés nekem nem sok jót rejtegetett (plusz számokat, így a lenti szám sem annyi, amennyi, hanem jóval több:). Rosszul is esett és okozott egy álmatlan éjszakát. Persze Anna,most sem hagyott megdőlni, türelemre intett és pihenőre. Teljes, még-HD-t-sem-szabad pihenőre és rengeteg víz megivására.

A számítása be is jött, mert tegnap, az első hetem letelte utána a táblázat 4 cm veszteséget mutatott. 😉

Persze le kellett vonnunk a konzekvenciát, hiszen erről szól a személyi edzés, hogy próbálkozunk, tapasztalunk, míg végül kialakul, mi az, ami per pillanat a leghatékonyabb.

Anna ezután a hét után, azt ajánlotta, hogy lassítsak, mert könnyen lehet, azok közé az emberek közé tartozom, akiknek a 15 perces gyakorlatok is megterhelőek. Ki kell próbálnom, mit érek el, ha elhagyom a 15 perceseket és “csak” négy gyakorlatra koncentrálok: két zenés HD, díva, csodáslábak.:)

Nekem azt kellett belátnom, komolyabban kell vennem a tornán kívüli részeket is. Háttérmunkának, elhanyagolható semmiségeknek tűnnek, de nagyon fontos alapjait képezik a tornának a vízivás, testkefe, a pihenés és ennyi idő után az étkezés is. Hiszen ha nem alszom, iszom eleget és még a testkefével sem segítek rá a méreganyagok távozására, vagy legalábbis nem eléggé, mit várok el szegény meggyötört szervezetemtől?

Főleg, ha még pont a tornára hivatkozva, többet is eszem pl. uzsonnára (amikor végre lehet egy kis nasit enni az IR diétában), akkor húzhatok én keményen, de a testem nem cselezhetem ki, ő követeli a jussát és karcsúsodás helyett páni félelmében raktározni kezd…

Ezek azok az alapok, amik nélkül minden ház összedől. Az enyém is.

A cél pedig az átalakulás, kívül -belül, lépésről lépésre, hogy végre olyan életmódot éljek, ami valóban előnyömre válik és ahol a befektetett munka busásan meghozza a kívánt eredményeket. 😉

 

Érdekesnek tartom, ezért megosztom!

One thought on “Személyi edzés- első hét tanulságai- Zsófi

  • Biztos vagyok benne, hogy a befektetett munka meg fogja teremni a gyümölcsét. Csak így tovább!!!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.