Érvek a T-Tapp mellett

teresa and me

10 érv, amiért jó a T-Tapp

1)  Bárki elkezdheti nemtől, kortól, edzettségi szinttől függetlenül

2)  Nincs ugrálás, mégis megdolgoztatja a szívet

3)  Nem kell semmilyen segédeszköz hozzá, csak egy üveg víz ha kifulladnál

4)  Rehabilitatív, nem terheli meg az ízületeket, épp ellenkezőleg

5)  Tudatosan bekapcsolja a nyirokkeringést a gyakorlatokkal, ami által a méreganyagok gyorsabban ürülnek a szervezetből

6)  Helyes testtartásra nagy hangsúlyt fektet

7)  Egyszerre több izomcsoportot dolgoztat meg

8)  Ezáltal rövidebb idő alatt végzünk több munkát

9)  Ideg – izom kapcsolatokat megnyitja, emiatt jobb izommunkát tudunk elérni

10) Bele van építve a ma divatos interval tréning, vagyis a pulzusszám egyszer felemelkedik, majd lecsökken, majd ismét megemelkedik és így tovább

+1 extra érv: Otthon is csinálhatod, nem kell elmenni kondiba! Tehát időt takarítsz meg!

Kell ennél több érv, hogy kipróbáld?

Legközelebb bemutatok egy szuper kis gyakorlatot, amit bármikor, bárhol elvégezhetsz. Akár még a munkahelyeden is az ebédszünetben a mosdóban. 🙂

Érdekesnek tartom, ezért megosztom!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..